Sidor

söndag 10 april 2011

Halv åtta hos mig

Lovade ju en ny serie här på bloggen - något som kan fylla det stoooora tomrummet som "Fötterna på jorden" lämnade efter sig.
Och nu är det snart dax:
Heges blogg proudly present "Halv åtta hos mig!" med start halv åtta någon dag kommande vecka.
Jag fick ide'n den kväll jag stod på crosstrainern, och retade mig över hur utsikten framför mig var. Varför gör jag inget åt detta?
Varför är det alltid så stökigt hos mig? (inte bara klockan halv åtta skall tilläggas.....)

Så denna lilla serie skall handla om saker jag retar mig på här hemma. Saker som ibland är lätta att åtgärda, och saker som är lite svårare - eller kostar för mycket pengar.

Helt enkelt skall det bli mitt dårliga samvete.
Låter det som något ni orkar läsa om?

1 kommentar:

Christina sa...

Kommer att bli kul!
/Christina