Sidor

lördag 16 april 2011

Lycka är ett oväntad paket i brevlådan

När jag kom hem från jobb en dag i veckan - trött, matt och rätt nere -så låg ett paket bordet.
Ett litet knubbigt paket, med handskriven adresslapp och en glad snögubbe utanpå.

Jag fattade ingenting... Misstänkte något scrap-relaterad, men då jag har varit i scrapkoma rätt länge nu så har jag inte varit med på några utlottningar eller liknande på nätet heller.
Ivrigt packar jag upp paketet, och som jag misstänkte var det scrap-saker. En hel påse full med massor av härliga blommor och dekorationer.
Det visade sig efter lite efterforskning att detta vår något jag vann innan jul - och helt glömt bort. Och så har det av någon anledning tagit så här lång tid att komma till mig.

Men den som väntar på något gott ..... :-)
Som ett litet barn har jag plockat och sorterat bland de fina sakerna - och scraplusten har återvänt igen.
Jag värmde upp lite nu i kväll - och i morgon hoppas jag kunna sätta igång på riktigt. SOM jag saknar att rymma verkligheten vid mitt scrapbord ...

Inga kommentarer: