Sidor

onsdag 13 april 2011

Bakom kamran - bakom kamran....

I dag har jag varit bakom kamran - bakom kamran!
Förvirrande?
Let me explain:
Agge och Mickes bebis - som tills vidare kallas Bebisen - skulle vara med på en fotoshoot med riktig fotograf.  Och jag fick följa med :-)
Så jag skolkade från jobb några timmar (ja, kan andra sticka iväg för att golfa eller utöva andra hobbies så kan minsann jag oxå - och fotografera är min hobby!!!) och hängde me'.
Det var jätteskoj att vara med och följa arbetet i en riktig atelje med dukar och stora blixtar. 

För att inte störa de riktiga fotograferna så använde jag inte min blixt - så det blev inga lysande foto, men här kommer en del i alla fall. Så småningom när proffsfotona blir klara så kommer de nog upp på Agges blogg - jag länkar när det är dax.

Fotograf och medhjälpare kollar ljuset:

Agge har riktigt kul åt en insident....

 Bebisen poserar

Och poserar lite till...

Sen måste man få lite pussar oxå innan man orkar fortsätta

Vad skall man med spjälsäng till när man kan bo i en fruktkorg?


Har ni sett en sådan näpen sak?

Inga kommentarer: