Sidor

onsdag 8 oktober 2014

Skönt att riva denna räkningen....

Visst vet vi att det är många räkningar på gång det kommande halvåret.
Och visst blir man lite fartblind när den ena räkningen högre än den andra trillar in.
Men när vi fick en räkning från Landskrona kommun på 88.000 riksdaler för vatten och avlopp hickade jag till.

Jag kunde se framför mig mitt excel-ark med kommande räkningar - men inte attsingen var det någon sådan räkning från Landskrona kommun med på den listan?
Däremot visste jag att en liknande post för vatten, avlopp och fiber var med bland kostnaderna vid tomtköpet.
Satte maken på att läxa upp kommunen, och i dag fick vi besked att "Vi har visst redan fått betalt för detta, så ni kan riva denna räkningen"

Ett styck räkning är nu riven i småbitar....


Inga kommentarer: