Sidor

torsdag 2 oktober 2014

Så mycket som kan hända på några timmar...

Vid 7 i morse träffade jag vår grävarkille på tomten. (Han heter faktiskt Grävarkillen i min mobiltelefon - men hans riktiga namn är Erik)
Vi snackade hårdgöring av garageuppfart och lite annat som grävar-killar och byggherrar brukar snacka om tidiga morgonar på bygget.
Malmös vinst i går kväll kom däremot inte på tal.
Innan jag begav mig till jobb och lämnade handverkaren att ta hand om sitt såg vår tomt ut såhär.


När jag kom tillbaka på lunchen för att snacka lite träd som stod lite i vägen såg tomten ut såhär...
Snacka om att mycket kan hända på några timmar.
Mitt i hålan ser ni även vår lilla tomt-katt Tess. Kälig och sälskapsjuk som vanigt - men hon försvann som ett oljat skinn när grävskopan startades.

Inga kommentarer: