Sidor

tisdag 28 juni 2011

Vägen mot succeé

Jag SKALL klara mitt uppsatta 5km mål för i år.
Jag MÅSTE klara mitt uppsatta 5km mål för i år.

Om jag inte klarar mitt mål för i år kommer jag för evigt behöva inse mig slagen av en 60-plussare. 
Jag vill inte det - så det är MYCKET VIKTIGT att jag förbättrar min 5km tid så till den milda grad att jag först och främst kommer under 27 minuter (detta för att slippa vara med och betala för middag och bowling i december)
Jag behöver dessutom förbättra mig ytterligare lite (helst mycket) så att VD-Ulf inte klarar slå min tid.

Detta är och förblir mitt viktigaste mission i år. Och för att klara detta har jag tagit hjälp av Micke - Coach M. Han har i dag pressat mig till svimmings-grensen, och jag tackar ödmjukt för denna obehagliga upplevelse.
Om det är detta som krävs för att göra succé i löparspåret så välkomnar jag smärtan!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha inte alla som tackar för plågeri
kram