Sidor

torsdag 23 juni 2011

Det här fungerar ju verkligen.....

Jag vågar inte annat än at träna när jag har era straff hängande över med som ett stort moln....
Var lite sugen på att testa er i dag - Det är ju inte så många som läser bloggen, än färre som kommenterar - så det hade kanske inte blivit så farligt många straff. Men jag vågade inte chansa.
Det blev på med joggingkladerna direkt jag kom hem från jobb, och 28 minuter senare hade jag avverkat 5km, och var mäktigt nöjd med mig själv.

Vi får se - kanske får ni chansen att straffa mig en annan gång. Men i morgon är det i alla fall träningsfritt - tre dagar i rad får minsann räcka nu innan jag har kommit igång på allvar.

1 kommentar:

Unknown sa...

Härligt! Helt oki att vila nu ett par dagar :)) förstår inte du orkar springa efter jobb... :)) tycker det går mycket lättare på morgonen ;) å lika trött e man ändå ;) ha en härlig midsommar