Sidor

onsdag 1 juni 2011

Tjohoo! Sicken dag! - och sicka dagar som väntar.....

Efter en förmiddag som kan beskrivas som ren psykisk tortyr har dagen bara blivit bättre och bättre - eller vad tycker ni om detta:

- Jobbade bara några timmar - trots att jag kom in efter lunch tog jag mig friheten att gå redan halv fyra.
- Några killar i Robins klass hittade Mats stulna cykel - helt oskadd! Många-många tusenlappar sparade!!!
- Väl hemma ligger fint, tjockt, grönt paket från Fuji-direkt i brevlådan. Sååå fina foto :-) Det skall bli så himla kul att börja scrappa dom.

Och vad har jag framför mig då?
Jo - först och främst har jag hela fem lediga dagar - och det är meldt fint väder!

I morgon bitti styr vi kosan mot Norge -  men på vägen dit skall vi......
.......... trumvirvel......................
inom Ullared!!!!! WiiiiiiiiiAhhhhhhh!!!!
Sen åker vi vidare till min pappa.

På fredag skall vi ha en för-student-fest för Alexander hemma hos pappa och hans fru Inger, dit kommer även syster med make.

Lördag blir spännande; då skall jag besöka en gammal kompis, Cathrine, som jag inte sett på 7 eller 8 år. Och om jag lyckas få tag på min gamla bästis LilleHege så blir det en runda till Moss oxå. (Kommer vi till Moss skall vi äta "pölse med vaffel"! Om detta blir av så lovar jag ett inlägg om det)

Men helgen är inte slut än...... på söndag styr vi söderut igen.
Väl hemma åker mann, barn och baggage ut ur bilen. In åker min scrapväska - och jag åker iväg på scrapträff hos Scraproom :)

Tur att jag har måndagen att vila upp mig på. Då blir det enbart lite lung nationaldagsfirande med familjen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Hege. Krille undrar om Mats kollat upp spinningschemat inför as svensexan? Ha en härlig helg. Kram Linda