Sidor

söndag 26 juni 2011

Har skickat maken till Tyskland

Mats är på shopping i Tyskland för att fylla förråden inför sommaren. Själv har jag ägnat mig åt lite web-shopping, slöat i soffan, röjt på scrapbordet och fottat några LO's jag hade liggnade.
Hade tänkt egna hela söndagen åt scrapping, nu när jag är ensam hemma och inte behöver känna att jag är osocial - men solen skiner så jag får nog ta mig ut istället tror jag....

Men först denna LO'n som är gjort till Magdas tisdagsskiss vecka 25 (kolla skissen här)
Lägg märke till kanten på det rutiga pappret som ser ut som det är rivet ur ett block. Det är min nya kantstans som jag shoppade på Scraproom förra helgen. Looooooove it!!!!!

1 kommentar:

Päivi sa...

Vad härliga layouter du har här igen :o) Och vad kul att du delar med dig av dina tolkningar av fredagsskisserna oss ScrappaLoss. Jag kommer att lägga upp din tolkning i på vår blogg, hoppas det är ok :o)

Ha det bäst!