Sidor

torsdag 16 juni 2011

Inlägget som inte blev av

I kväll skulle jag skrivit ett inlägg och sätta in bild på alla mina logistik-bebisar.
Alla bebisarna och deras mammor (som är mina forna logistik-kollegor) skulle komma till jobb och visa upp sig.
Jag hann säga hej till Viola med storasyster Emilia och mamma Marie
Fred och hans mamma Jennifer hann jag oxå¨hälsa på. Fick till och med snusa lite på Fred, men sen la han en jättebajs, så jag lamnade tillbaka honom till sin mamma.....
Och medan Fred fick ny blöja, och vi väntade på att Sebastian och Agge skulle komma så ringde min telefon.

Holy Fnuck!!!

Hade helt glömt att jag skulle hjälpa till att starta upp ett live-meeting på jobb, och nu var det 9 minuter tills Mexico, Ungern och USA skulle anslut till mötet....
Så det blev inte mera bebis-snusande, och inget tjatter med mammorna.
Och inget foto blev det heller, så ni får gå in på länkarna ovan och själva leta upp foto på små liven om ni vill veta hur söta de är.

Inga kommentarer: