Sidor

tisdag 14 juni 2011

The end of an era!

Äntligen!!!!

Dax för skolavalutning även för Robin. Sista dagen på Sandåker!

Jag tackar de lärare han haft, de gener han bär på och hans egen vilja och drivkraft för det jättefina avgångsbetyg han tar med sig därefrån.

Jag tackar även högre makter för att jag aldrig mer behöver ha med skolan att göra, då ledningen sätt att agera - eller rättare sagt brist på sätt att agera - har orsakat vår familj så oerhört mycket onödig smärta och oro genom åren.

Såklart Robin oxå skall få en bildkavalkad, så som storebror fick förra veckan!
Har lyckats skrapa fram nästan alla skolfoto - men ni får ha överseende med ordningsföljden, det är banne mig omöjligt att liste ut när ett foto är tagit om man inte har det digitalt, och inte har skrivit datum på baksidan.....
Såhär har min lille parvel sätt ut genom åren:












Och avslutningsvis - såhär stilig var han när han lämnade huset för att gå på avslutnings-middag nu i kväll


2 kommentarer:

Åse sa...

Härligt Hege. Det är en mysig känsla som förälder att se sitt barn växa upp. Kramen till Robin från oss

Anonym sa...

tänk vad åren går fort. det kanske är bäst att vi lämnar intresseansökan till PRO
kram