Sidor

lördag 22 januari 2011

Vårkänslor

Har nyss avklarat årets första joggingpass. Såååååååå skönt!!!

Jag har ett fast ställe jag brukar utgå från när jag joggar - och till det stället tar det 5-10 minuter att gå. Under denna promenade kom jag på mig själv att sjunga högt till musiken i öronen och göra hoppsa-hopp längs stigen. Så trots isiga stigar och kalla öron kände jag mig lite som en kalv på grönbete.

Sen började jag jogga, och då sjöng jag inte mera kan jag meddela.... Mitt joggingflås är exact lika dårligt som det alltid har varit.


Resultatet: 4,85km på 29:18min.  Långt från mitt mål för i år, men ett bra tag framöver skall jag bara springa för att det är skönt, och för att köra in alla oanvända muskler så jag inte åker på någon tradig skada.

Vill ni höra en av sångerna jag hade i lurarna i dag? Kolla in denna - man kan ju inte bli annat än glad:

Inga kommentarer: