Sidor

fredag 21 januari 2011

Biggest Looser vecka 3

Och så var det fredag igen :) Nu sitter jag mätt o glad med ett glas vin, och skall summera senaste sju dagarna.
Vikten:
Morgonens vägning var en trevlig överaskning! Jag hade gått ner 1,2 kg, och har nu lite marginal upp till det blåa strecket!

Träningen:
Missade ett planderad träningspass i torsdags.... Var tvungen att stryka Cirkeltråningen pga en ond arm, och hade tänkt jogga en runda i stället. Men torsdagen var en katastrof - jag jag orkade helt enkelt inte ladda om och ge mig ut i mörkret och kylan sent på kvällen!
Men jag tycker det ser jämt och bra ut i alla fall


Maten:
Har skött mig bra! Grovmackor till frukost, lunch och massor av frukt på jobb och middag hemma på kvällen.
Godis och kakor? Nej,nej,nej..... har kunnat motsåt alla frestelser denna veckan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är superduktig Hege :)
Kram
Agge