Sidor

lördag 22 januari 2011

Min bloggplats

Agge har utmanat mig att visa varifrån jag bloggar.

Här är det... denna soffhörnan är min!!!! Jag visar hörntänderna och morrar om någon annan sätter sig där. 

100% av de blogginläggen som görs via datorn görs från denna plats. Jag sitter vid ett skrivbord hela dagen, och skulle inte i min vildaste fantasi få för mig att sätta mig vid ett bord för att pyssla med datorn när jag är hemma.
Favoritställningen är om jag kan ligga på sidan med fötterna i Mats knä, men då kan jag bara använda en hand när jag skriver, så den ställningen används messt när jag surfar runt.

Sen bloggar jag ju även från telefonen, och då kan det ju vara lite varstans :)


Hur är det med er? Är det någon där ute som vill visa upp var ni bloggar ifrån? Lägg en kommentar isåfall, så jag kan kolla hur ni har det.

Inga kommentarer: