Sidor

tisdag 25 januari 2011

Fötterna på jorden del 2

Dax igen - i dag vill jag presentera ett par dojjor som används ytterst periodiskt, men som faktiskt fick luftat sig lite i helgen som gick.
Mina joggingskor:

Dessa är utan jämförelse de dyraste skorna jag äger. De är så dyra att jag inte ens vill säga vad de kostade, men jag skulle lätt få fyra-fem vanliga par skor för samma summa.
Fattar inte egentligen... Jag är snål som en jude när det gäller skor och kläder - men när det kommer till joggingskor så kan jag betala nästan vad som helst.  Kanske därför jag har så svårt att slänga dom när de är utslitna - om de får stå i garderben ett par år utan att användas så kanske det kan rättfärdiga det höga priset?

Förhoppningen är i alla fall att jag skall vara flitig med dessa under våren, som om jag säger att jag varit ute och joggat, ja då är det dessa rackarna jag har rastat.

Är ni nyfikna på hur det har gått med dojjorna från förra avsnittet? Domen har inte fallits ännu.... Den nersmutsade vänstern står fortfarande ute och väntar....

1 kommentar:

Angeliqa Jönsson sa...

Wieee, så spännande.
Jag vill att du fortsätter rapportera om skon i snön tills dess att du tar ett beslut om vad som hända skall med den stackaren.
Och tro det eller ej Hege men när jag läste detta inlägget om dina jogging skor så såg jag fram emot tills då jag kan komma ut och svettas med mig :)
Är inte det ett bra tecken?
Kram