Sidor

fredag 28 januari 2011

Glad igen!

Viktbesvikelsen har såklart inte gett sig (och nu äter jag godis, bara så ni vet...) men jag har fått foto från Fujidirekt.
Sååååå fina! ALDRIG mera Photobox.

Skrev ju klagobrev till Photobox i förra veckan. Svaret lät som sådant:
"Vi beklagar att du inte är nöjd med din leverans. Om det blivit ett produktionsfel erbjuder vi såklart att trycka nya foton utan extra kostnad. För att reklamera, vänligen ta ett kort av dina foto och bifoga i ett mail till oss så vi kan fastställa vad som hänt."

Hur lätt är det att ta foto på ett foto - med så bra kvalitet att man kan "fastställa vad som hänt" ?
I alla fall tog jag foto och skickade till dom - och har inte fått svar ännu!!!

Och under tiden har jag beställd nya kort från Fujidirekt - och de kom i dag. 
Kolla in skillnad på foto!!!
Skall nog skicka detta kortet till Photobox och meddela att de inte beöver ödsla tid på sitt "fastställande".
Jag har fått de fotorna jag vill ha, och jag behövde bara betala ett porto - trots att jag fick hem förstorningarna i ett separat paket.

Inga kommentarer: