Sidor

söndag 16 januari 2011

Biggest Looser uppdatering

Det  har nu passerat några veckor, och jag tänkte blotta min själ och visa resultatet...

Vikten låg på prick 75kg tidigt på morgonen 1.Januari.
Målet är att jag skall nå 67kg till vecka 20.  Det innebär att så länge den röda kurvan i diagrammet ligger i nivå med den blå så går allt enligt plan.


För att nå dit gäller två saker: 1 - tänka på vad jag stoppar i mig, och 2 - hålla igång med träningen.
Maten orkar jag inte redovisa för er i detalje, men jag kan meddela att jag endast "syndat" vid speciella tillvällen ;-) Dvs till kalas och helg. I övrigt tycker jag att ag varit duktig fram tills nu.

Träningen då.... Jag har några diagram i min träningskalender på Funbeat, och de kan jag ju dela med mig, så ni ser att jag håller mig i kragen.
Först visas rullande 30 dagar med hur många minuter jag tränat per dag. Ni ser ju katastrof-resultatet i december då det var svårt att planera in träning på ett bra sätt, och jag åkte på vinterkräksjukan på nyttårsdagen. 

Cirkeldiagrammet visar vad jag har tränat senaste 7 dagarna.  - Ja, egentligen visar just denna bilden några dagar till, för jag ville ha med förra lördagens träning.
Jag väger mig på fredag morgon, så min tanke är att redovisa fredag till fredag i träningen fortsättningsvis.

Jag tar gärna emot glada tillrop, och skulle ni tycka att jag behöver en smäll på fingrarna när jag inte har skött mig så är det oxå tillåtet.

Nu kör vi!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad duktig du är!!! Fina diagram över allt också. Du har blivit en riktig data-nörd ;-)

Keep up the good work! Jag har till v. 22 på mig att nå min målvikt. Ska bara bli av med 20 kg.... no pressure...

Kramar från Marie