Sidor

fredag 28 januari 2011

Pisspisspiss! Men ni får uppdatering i alla fall....

Inte alls någon bra start på dagen i dag!
Ja - jag vet att vi kvinnor får leva med variationer i vikten, beroende på vart i månaden vi befinner oss - men likaväl tycker jag det är pisspisspiss, och jag blir deppig och tycker inte alls att det är roligt att banta längre.
Såhär ser det ut i alla fall:

Vikten:
+0,5kg
Jädrans tur att jag hade lite marginal, för jag klarar fortfarande hålla mig under det blå strecket.

Träningen:
Bra träningsvecka! Kom i gång med joggingen i lördags :)  Jag har flyttat min träningsfria veckodag från tisdag till torsdag, då min arm inte klarar av torsdagens cirkelträning.
Och i nästa veckas uppdatering kommer äntligen det mästa av den fula träningssvackan från början av januari att försvinna från diagrammet - det ser jag fram emot....

Maten:
Åt kebab till lunch på jobb en dag i veckan, men i övrigt har jag skött mig exemplarisk. Jag är en mästare på att motstå frästelser!

Inga kommentarer: