Sidor

lördag 15 maj 2010

Och så är jag igång igen :o)

Oj, vad det var länge sen jag bloggade ( om man bortser från mitt lilla medelande om löparframgång i går då)
Det har hänt massor sen jag tog paus, och jag skall forsöka uppdatera lite vartefter.


Först ut, och det absolut största som hänt de senaste veckorna, är att min kollega och vän Jennifer gifte sig med sin käre Johan.
STORT grattis till herr och fru Tihof.

De gifte sig i en liten jättegammal kyrka, och det var världens finaste vigsel. Till och med fotografen fick torka tårarna.
Och fotografen, det var ju jag :-)

Så nu har jag altså gjort mitt första bröllops uppdrag (tänkte skriva fotouppdrag först, men så kom jag på att jag faktiskt fottade ett volleyboll-lag förra året...)
Handen på hjärtat så är jag inte hundra 100% nöjd med bilderna. Jag hade stora problem med skärpa och kornighet, och borde kunnat undvikit det om jag varit mer erfaren. Men nu är jag inte det... ännu i alla fall... Men det blev långt ifrån någon katastrof - många bilder blev bra oxå.

Skall lägga upp några så småningom, men de lyckliga tu måste få chansen att kolla genom dom först, så ni får ha tålamod.

Och med detta kan jag konstatera att jag nu är tillbaka i bloggvärlden :o) Timeouten är över - Kul!

1 kommentar:

Anonym sa...

det ska bli spännande att se. lustigt: jag tänkte på dig igårkväll att jag skulle gå in här men så glömde jag bort det. och så hörde du av dig. kände du på dig att det jag undrade över var du tagit vägen?