Sidor

lördag 29 maj 2010

Ett klipp!!!!!

För snart ett halvår sen började dörrna på garderoben i vårt sovrum trilla av. Förra veckan vek sig stången på Mats sida, så nu ligger alla hans kläder i en hög på golvet...
På tiden att göra något kanske?

Ja, vi har ju ett tag funderat på vad vi skall göra, och i dag åkte vi iväg för att kolla på skutdörrar på Skånska byggvaror.
Hade kollat ut vad vi ville ha på nätet innan, men väl där såg jag en skylt som pekade mot "Fynd-hörna".
Fynd, REA, billigt, nersatt... alla denna sortens ord väcker mitt intresse, så jag drog med mig Mats dit för att kolla.
Och dra på trissor!!!!! Bland fönster, uterum, dörrar och bubbelbadkar hade de minsann "våra" garderobsdörrar.
Några små-skavanker hade de - men med över 3000kr rabatt kan jag utan problem blunda för dessa.

Mycket nöjd :o)

Inga kommentarer: