Sidor

söndag 23 maj 2010

Det var som attan, Nu hinner jag inte med igen

Fattar inte vart tiden ta vägen. Har massor att skriva om, men jag hinner inte just nu - så här får ni en snabbgenomgång, och kanske jag återkommer med lite foto och liknade sen:

Lördag
-Mats sprang Gbg-varvet - fick blåsor på fötterna. Många fick åka till sjukan för det var så varmt.
-Stannade hos Ullis & Co på middag innan vi åkte hem. Härligt väder. Tjejerna var lika goa som vanligt, och Sofie är inte alls blyg för mig längre (okej, första 5 minuterna kanske)
- RIKTGT dimmigt när vi körde hem. Trött som en strumpa .
- Jag blev bränd på axlarna

Söndag
- Vi har bröllopsdag i dag. Har inte planerat nåt...
- skulle egentligen på scrpträff, men avbokade så jag o maken kan spender kvällen tillsammans.
- Passade Lucas i några timmar
- Mats är stel i benen och jag sprang 5 km på ungefär 27:30 ytterligare en gång.
- Skall hyr film och köpa godis efter att vi lämnat kidsen hos sina andra föräldrar.

Måndag och tisdag är oxå rätt fullbokade på kvällen - men det kan va att det blir lite bloggtid på kvällen i alla fall, så jag skall inte berätta något om det ännu.

2 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Vad duktig du är med din löpning Hege
Kram Agneta

Anonym sa...

vad blev det för film?