Sidor

onsdag 19 maj 2010

Känner två glada

Känner två personer som har all anledning att vara extra glada i dag.

Först Aggebagge som får äta godis i dag - efter en månads avhållsamhet. Du har varit superduktig, så njut av din schweizernöt....

Nummer två är min förra chef Bengt.
Bengt satte sitt livs första hole-in-one på en golf-tävling i går!
Jag kan inget om golf, och är inte vidare intresserad av att lära mig heller - men just hole-in-one facinerar mig. Visst - det är en hel del tur - men ändå..... Man huttar iväg en boll flera hundra meter mot ett pyttelitet hål, och så trillar boll-faderuttan rakt ner i hålet!
Jag kan knappt ens med tur göra hole-in-one på minigolfens enklaste bana...


Grattis Bengt!


Respekt....

3 kommentarer:

Anonym sa...

det är nog ett typiskt manligt beteende att klara av hole in one haha

Anonym sa...

Hummm kloppan... jag ska nog bevisa motsatsen att även tjejer klarar av detta. MEN det kräver nog et X antal år och en fruktansvärt enorm tur så du får nog vänta länge... men håll ut!!!

/ Jennifer en tjej som drömmer om en hole in one....

Hege sa...

Klart du sätter en hole-in-one en vacker dag Jennifer. Tillräckligt många slag så sitter den. Och då får du ringa mig så skall jag stå med chmpagnen när ni kommer i mål (ja, eller vad det nu heter när ni är klara...)