Sidor

söndag 16 maj 2010

Bröllopsfoto J&J

Som utlovat, här kommer några av mina favoriter från Jennifer och Johans bröllop...
Måste passa på att tacka min fotograf-vän Peter för hjälp, tips, råd och lån av proffs-grejer (lät nästan som ett Oscars-tal detta....)

Hos frisören

Prinsessaan Jennifer


Hege leker i photoshop

De lyckliga tu

Bruden framför kyrkan


Välsingnelsen

Jag vet inte om presten ville vara med på bloggen, det är därför jag målat honom i ansiktet...

Messt bilder på bruden tycker ni kanske?  Men så är det bara! En mann i kostym ser man rätt ofta, men en kvinna i brudklänning, det är mera sälsynt. Det är som att ha en livs levande prinsessa framför sig, och då är det svårt att låta bli att fotografera.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hon är verkligen supervacker, som en prinsessa!
//Agge

Anonym sa...

Men får även passa på att säga att du är grymt bra på din fotografering!
//Agge

Åse sa...

Mycket fina bilder. Bra jobbat. Min favoritbild är den med buketten och händerna i knäet.

Anonym sa...

Jättefina bilder :) Vad duktig du är.