Sidor

lördag 29 maj 2010

En plan tar form

I måndags var jag på Homeparty där min kompis Marie visade upp saker från "Living and Room" (kolla in alla fina grejerna Här )

Jag blev helt kär i denna här bilden från katalogen. Bäddsättet var förvisso ljuvligt, både mjukt och skönt och snyggt  - men det var väggen bakom sängen jag fastnade för...

Har funderat under veckan om inte det vore något för vårt sovrum nu när vi ändå skall göra om där inne.
Parallellt med dessa funderingar har jag tänkt på om jag skulle kunna göra något med en av spegeldörrarna som fortfarande är intakt från den gamla garderoben. Kanske måla om den och har den i sovummet?

Och när jag var på en liten loppmarknad i dag stod dessa små ramarna och ropade på mig.... "Hege... ta med oss hem... vi vill pryda väggen i ditt sovrum....."


Och helt plötseligt föll alla bitar på plats. Jag har hela sovrummet klart inne i mitt huvud, och maken har gett mig fria händer med det estetiska.

Ojojoj va detta skall bli kul :o)


.

Inga kommentarer: