Sidor

söndag 16 maj 2010

Min bästis fyller år i dag.

Denna dagen är speciell på flera vis.
1. Min bästa kompis Janne fyller 40. (alltid lika skrämmande när ens vänner fyller 40, för då vet jag att det snart är min tur...)
2. Jag har kommit ihåg hennes födelsedag!!!!! (och det i sig är nästan större än att hon fyller jämt...) Nu har jag förvisso varit tvungen att lägga in flera påminnelser i både outlook och mobil för att verkligen vara säker på att komma ihåg - men resultatet blev ju bra....

Födelsedagsbarnet har inte gått att nå i dag (har du stängt av telefonen eller gått under jorden????) och hemma hos henne skäller hunden, dörren är olåst och ingen öppnar (tonåringar i dushen kanske)
Men i alla fall: Den blommans som står precis innanför ytterdörren är från mig, jag hade ju såklart inget kort, för jag hade förväntat mig att överlämna blomman och byta den mot en kopp kaffe  :o(

Om vi inte hörs i dag får du ha en fantastisk födelsedag!
Kram

Inga kommentarer: