Sidor

onsdag 26 maj 2010

Nystart...

Ja, nu börjar jag på nytt då... Och då vill jag berätta om i går.
För i går sprang jag "Blodomloppet"

Sprang 10 km (fast banan var i verkligheten "bara" 9,7km) på 55min 39sek.
Ja, tiden kan oxå diskuteras lite, men det orkar jag inte skriva om. För att göra en lång historia kort, så räknar jag 55:39 som min officiella tid. Och vara sig den skulle varit lite mera eller lite mindre så är jag så fasansfullt nöjd!!!!!

Men oavsett hur bra tid jag hade här så är mitt riktiga mål att göra 5km på 25 minuter.
Hur i hela skogens frid (???!???!) skall jag fixa det?  Skall nog googla lite på det nu -se om det finns någon mirakel-genväg av något slag...

2 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Det kommer du att klara Hege. Det handlar "bara" om träning. Om du springer regelbundet är du snart nere på 25 på 5 km.
Jag tycker du har gjort en fantastisk prestation som sprungit 9,7 på 55:39
Ha en fin dag
A

Anonym sa...

vad duktig du är. grattis till dig!! har inte orkat svara på så många kommentarer på sista tiden men nu så..
kram