Sidor

onsdag 29 april 2015

Inte bara bygga hus...

Även om näst intill all social samvaro med kompisar har lagts åt sidan senaste månaderna - och träningen har mera än halverats i förhållande till vad jag brukar, så har jag inte helt släppt taget om ett vanligt liv.
Denna veckan blir storslam på alla sätt o vis...
1. Jätteparty på Valborgsmessoafton. Ett stort arrangemang i Landskrona  i 70-80 och 90-tals anda. För oss lite äldre med andra ord...
2. Vi har köpt ny bil. Hallelula... En blå VW som man kliver in i - inte ner i. Ja - även detta för oss lite äldre...
3. Det är (redan) dax för mig att deltaga i Toughest. Är under inga omständigheter fysiskt beredd. Snarare har den återkommande värken i armar och händer slagit till med full styrka just nu - och som sagt så har jag knappt tränat de senaste månaderna, men under den lite ångestfyllda ytan tror jag det kommer bli skitkul.



Lite bygge hoppas jag oxå hinna med i helgen. Skulle gärna vilja bli klar med entré-trappan.
Första trappstegets skelett är på plats. Skall bli mycket intressant att se om min ritning får att omsätta i praktiken. I så fall kommer det bli en skitsnygg trappa :)


Inga kommentarer: