Sidor

tisdag 7 april 2015

Ett varv med mobilen

För att stilla er nyfikenhet har jag knäppt några bilder. 
Såhär ser det ut hemma hos oss just nu. 

Vitrinskåpet är färdigmonterad, men behöver lite mera kärlek vad gäller innehåll. Ser lite platt ut just nu.
Kökslampan står vare sig på rätt höjd, eller rakt över bordet, oxå en detalj som får komma när den kommer.
Och tvåsitsen skall ersättas av en fatölj. Ja, i och för sig skall ju tresitsen oxå bort, men den ersätts av en liknande soffa. Men soffor och fatölj har inte ens beställts, så vi kommer ha det såhär ett tag till.


Prydnadsaker på golvet, och inte mycket liv på väggarna. Men högtalarna är på plats :)


Curran har precis suttit och morrat genom fönstret för att skrämma bort grannkatten Tess.
Båda katterna har börjat vara ute på egenhand. Fast de är inte ute så länge i taget. Känner sig nog inte helt säkra med omgivningarna ännu.

Mats röjjer undan efter middagen. Så skönt att äta vid köksbord igen :)
Vi har inte kommit på vad vi skall ha i nischen ännu....
I allrummet har jag fått upp skrivbordet. Så nu kan jag börja planera för hur jag skall förvara mina scrapsaker.  
Klätterträdet satte jag up i dag, och Tuwan klättrade upp direkt. Ojojoj vad glad hon var att få tillbaks sin utkikspost


Det är fortfarande lättare kaos på områden som inte finns med på bild - men visst börjar det ta sig?


1 kommentar:

Johanna sa...

Ser ut som att det blir toppenfint! Roligt at se hur ni planerar, vi håller också på att skissa på uteplatser och gångar ute. Nu när snön tinar bort här i norra delarna av landet, så ser man ju tyvärr allt arbete som är kvar :)

Ja träningen har verkligen inte varit prioriterad men nu när vi landat känner jag verkligen hur mycket jag saknat den! Och nu vill man ju inget annat än att vara hemma, så träning hemma känns som bästa lösningen.