Sidor

onsdag 31 augusti 2011

Massor av fiiiint :)

Fick så mycket fiiiiint på söndagens scrapträff på Scraproom!
  • Först en goodie-bag med härliga jul-papper från Bo Bunny och tillbehör.
  • Sen köpte jag själv lite smått och gott, bl. annat fina stämplanr från You Do 
  • Sen hämtade jag ut mitt pris från utlottningen i online-kursen hos Inzpira.
    Dessa här läckra dubbelsidiga papperna från Maja Design (Skall vi ta en fika)

Och sen - som om inte allt ovan skulle vara nog - så vann jag på en av utmaningarna, och fick dessa superkoola papperna  från Graphic 45 och stämplar.


LO'n jag vann med var denna, med gamla ungdomsfoto på min pappa.:

Jag har använt vit CS där jag distressat över maskar för att få harlekin-mönstret och kompassrosorna.
Sen tre olika mönstrade papper, varav det ena är från Maja Designs skärgårdsliv.
Lite kladd-stämpel (ny-köpta You Do) och titel i rött satte pricken över i-et.


Härlig scrap-söndag.
Har fullständig  scrap-abstinens nu,  men det blir inget av den varan före början av nästa vecka.
Fullt upp i morogn, åker till Stockholm fredag morgon, och inte hemma före söndag - Och då har jag massor av bröllopsredigering att ta tag i...

Men i nästa vecka - då skall jag ägna min uppmärksamhet åt scrapbooking :)

Inga kommentarer: