Sidor

söndag 21 augusti 2011

Magdas fredagslift v 32

Jag 10-veckors jubilerarade med Magdas fredagslift förra veckan.
10 veckor har de kört med liften - och jag har varit med varje gång. Har liksom blivit en fix idé att jag måste vara med.
Såhär såg LO ut som vi skulle lifta:
Fantastisk fin och färg-glad LO som satte igång skaparlusten direkt. 

Hittade denna härliga förstorning på Alex när han var liten, och LO'n bara kom av sig själv.
Otroligt kul att scrappa med så stort foto. Har en del förstoringar på barnen liggande och skräpa i lådor, så det kan nog blir flera sådana här framöver.
Till LO'n har jag använt ett blått papper som bakgrunn, lite restpapper ( alla kommer från samma serie, men tyvärr har jag klippt bort taggen med namnet...)
Stora foam-bokstäver, och en journling skevet ut på datorn.



Inga kommentarer: