Sidor

lördag 6 augusti 2011

My favourite waste of time

Har väl inte undgått någon som besöker min blogg att scrapbooking är min stora lidenskap?
Här kommer en LO på just detta. en liten scrapträff hemma hos mig i Mars. Guuud va tiden flyger. Dax igen nu snart tycker jag....

LO'n är gjort till Scrapgalens sommarutmaning (som pågår fram till 31 Augusti) där man skulle " Skapa din egen bakgrund med hjälp av TRE olika tekniker och teknikmaterial.



Jag har "mojsat" in Gesso med spatel, och även använt en bit punchionella som mask. Lite tyll har geggats in i gesson.
"Love" har jag stämplat med vanlig stämpel o Distress ink.

Målade vita hjärtan i akryl, och målade craccle accent över - det blev en lite annan färg än vad jag hade förväntat mig, men det gör inte så mycket.

Inga kommentarer: