Sidor

måndag 15 augusti 2011

Kolla här ni som försöker gå ner i vikt!

Förra veckan tränade jag två gånger.
60 min spinning onsdag, och 60 min spinning lördag. Sen cyklade jag tur o retur jobb tre dagar (5,5km var väg)

Jag åt frukost, lunch, eftermiddagsmål och middag varje dag. Helt vanlig mat, rikliga portion, så jag blev rejält mätt.
Inget bantande över huvudtaget. Inget hysteriskt tränande heller.

Däremot har jag till 100% hållit mig undan alkohol, läsk, godis, kakor, snacks och annat man kan tänka sig gå under kategorin onyttigheter.
Lite tråkigt på lördagskvällen att varken kunna frossa i lösgodis eller ta ett glas vin - men det finns de här i världen som inte ens smakat ett glas vin, eller hört talat om sura dö-skallar - så jag skall inte klaga.

Jag skall inte heller klaga på belöningen.... Vågen visade minus 1,4 kg i morse!!!
Peppad till max ger jag mig ut på ytterligare en "vit" vecka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad härligt! Heja dig. Nu blev jag inspirerad jag med... Har med lagt gotterna & vinet på hatthyllan ett tag :) kanske läge att laga punkteringen på biken ;) / Linda