Sidor

söndag 7 augusti 2011

Har inspirerat mig själv...

Lite background information:
Jag är Agges personliga peppare för att hon skall klara sitt mål att bli av med graviditetskilona tills vecka 49.
Tidigare har hon fått mitt Biggest-looser diagram för att kunna hålla koll på kilorna, och förra dagen gav jag henne utmaningen att under kommande vecka avstå från godis, läsk, alkohol, snacks, kakor mm. ( HÄR)

Nu visar det sig att det här med Bigget-Looser diagramet har blivit en succeé bland efter-graviditets-bantare som läser Agges blogg (nåja, succé och succé... men några stycken har hängt på i alla fall....)
Kul va?  Jag känner mig som en sån där bantnings-guru  :-)
Och när jag började tänka på att andra kunde inspireras att gå ner i vikt kom jag osökt att tänka på att jag själv oxå har några kilo kvar att göra mig av med fram till vecka 49...
Så varför inte följa mitt eget recept???

Därför nu åker diagrammet fram igen!
Invägning i morgon bitti - Wish me luck!

Och såklart håller jag Agge sällskap genom att avstå från alla gotterier nästa vecka!!!

Inga kommentarer: