Sidor

onsdag 10 augusti 2011

Jag kan om jag vill!

Ja, det är väl så man brukar säga???

I mitt fall kan man kanske modifiera det lite och säga att jag kan om jag inte har några bra ursäkter...

Jag provade det mesta i dag:
Lät bli att anmäla mig - i hopp om att det inte skulle vara någon plats över
Satte mig vid scrapbordet innan -  i hopp om att glömma tiden.

Men allt föll i stöpet... Jag glömde inte tiden, det var plats till mig, och nu sitter jag här nöjd och glad och har genomfört ett 60-minuters-pass spinning.

Duktiga jag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Wiihooo, vad du e duktig. Heja dig... Ligger här i soffan och jäser som värsta degen...kände mig dock lite inspirerad nu... Men måste ta det lugnt ett tag med benet. Jäser vidare och hejar på dig sålänge.. :)
Kommer snart och joinar dig ;) / Linda