Sidor

tisdag 2 augusti 2011

Dag 24: Går det att gå hjälp från Google?

...eller är man helt överlämnad åt sig själv när det gäller deras tjänster?

Som ni försått så har jag problem att skicka inlägg till bloggen från min mobil. Har surfat runder varje kväll senaste veckan för att försöka hitta en lösning, men det finns inget om mitt problem.

Att få hjälp från Google (som driver blogger/blogspot) är till synes omöjligt.
Man måste lägga en fråga i ett hjälp-forum (vilket jag har gjort) , och hoppas att någon läser frågan och svarar på den. Det finns ingen helpdesk att ta kontakt med.

På en skala mellan 2 och 16 tycker jag detta är lika kul som en 1:a.
Jag vet, detta tar säkert första pris som dagens I-lands problem, men för mig är detta stort, okey?
Jag är farligt nära att överge min blogg och flytta till en annan blogg-portal. Om det går att föra över gamla inlägg på ett smidigt sätt så tror jag banne mig jag kommer göra det, för jag vill inte fortsätta utan mibilbloggningen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

flytta till wp men hur man för över gamla inlägg vet jag inte. fråga veiken eller ama de casa
kram

Fred Tihof sa...

Har du provat att starta om? It Helpdesk..... (hihi)