Sidor

måndag 29 augusti 2011

Nu vänder det!

Har haft en sjukt intensiv helg.

Lördagen gick åt till bröllopsfotografering.
Ett riktigt vackert kyrkobröllop, med snyggaste brudparet man kan tänka sig. Allt genomtänkt till sista detalj - och sjuuuuk mycket vita rosor!!!!
Har varit vansinnigt nervös, men resultatet blev bra. Ja, till och med bättre än jag förväntat mig skulle jag vilja säga om jag får trotsa Jantelagen och vara lite nöjd med mig själv.
Tack snälla-snälla Piotr för att få låna så fin utrustning av dig!!!

Återstår fortfarande mycket redigeringsarbete - men brudparet har sett fotona och är nöjda, så nu är jag i alla fall inte närvös längre.
Ett foto är klart... resten får jag ta efterhand som jag hinner...



Men helgen har varit mera än fotografering.
Väl hemma från bröllopet vantade en tillvaro som småbarnsförälder - Lucas och Isabel har sovit över hos oss för första gången.
Det gick över förväntan bra - men man är ju aningen otränat på att gå upp och byta bajsblöja klockan 3 på natten....

Som avslutning på helgen var jag på scrapträff på Scraproom. 5 timmar scrap! Me like!
Har ju knappt scrappat på sistone, så det var välbehövligt att få sätta sig med lite papper igen :)
Har massor att visa från träffen - men det får bli ett annat inlägg, en annan dag.


Inga kommentarer: