Sidor

måndag 1 augusti 2011

Dag 23

Jag vet inte om det är Ann, och bara Ann, som skall ta åt sig äran av att det onda i mitt ben försvann över natten - eller tyckte ni andra kanske synd om mig i det tysta? 
DET FUNGERAR INTE SÅ!
Har man ont vill man att andra skall säga säga "stackers dig", "uff då" och "det blir nog snart bra".
Att ni sitter tysta på era kammare får inte mig att må bättre.
Men nu hade ju Ann medlidande, så det blev bra i alla fall, så ni kan slappna av.
Men skärpning!!!!

Har jobbat vidare på huset från jag vaknade i morse tills jag vid 4 åkte iväg på en välbehövlig scrapträff. Gott! 6 timmars scappande. Me like :-)
Brevlådan lämnad ( hehehe hade en rolig insident där jag faktiskt till sist övertygade min som om att jag hade gjort brevlådan till oss - och att jag trodde vi bodde på nummer 14... ) och uppskattad - och som tack fick jag pengar att shoppa för på scrap-träffen. WooHoo :))

Sista semesterveckan börjar i morgon - vet inte om jag uppskattar det lika mycket som en scrapträff...
Rättelse - Jag VET att jag INTE uppskattar det lika mycket.
Jag vet att jag inte uppskattar det alls.... Skulle utan att blinka kunna ha ytterligare några veckors semester.
Om jag har en okänd farbror i Amerika som vill testamentera några miljoner till mig så är rätt läge att träda fram nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha en sådan morbror har jag. som äger öar,fastigheter mm men inte får jag ärva ett jotta. han har iofs inte träffat mig på 30 år men det var hans fru som ringde i våras o ville att jag skulle ta hem mamma. nåt fint o välformulerat sa jag nog o strök mig än en gång ur deras testamente. pengar är inte allt men de underlättar som sagt
kram