Sidor

torsdag 4 augusti 2011

Ingen ordning alls!

Uruselt med träning denna sommaren ( denna sommaren OXÅ skall jag kanske säga?)
Varje fredag har jag tänkt: "Det är inte lönt att göra något nu - jag väntar till på måndag!"
Och sen blir det måndag, och sen blir det onsdag, och sen blir det fredag - och inte har det blivit bättre.

Och i dag är det torsdag, och jag säger redan nu; Det är inte lönt att göra något - jag väntar till måndag....
Men på måndag MÅSTE det minsann bli ordning.
Jag har mindre än två veckor på mig innan det är dax för genrepet för 5-km-utmaninen.
Tillåt mig att skratta lite för mig sjäkv... Ha-ha-ha.... Inte ens den messt innerliga önskan att slå Ulf kan hjälpa mig där.

I kväll, i morgon kväll, och med grand finale på lördag kväll blir det grill och alkohol på denna kropp.
Söndag är vilodag- det har självaste Gud bestämt.
Men på måndag, då skall jag börja hitta en väg ut ur förfallet.

1 kommentar:

Ann sa...

Haha känns igen så väl.... :))