Sidor

fredag 2 september 2011

I huvudstaden


Gick upp halv fem i morse för att ta tåget till huvudstaden! I morgon är det dax för Tjejmilen igen - min nionde!!!!
Respekt tycker jag.....

Vi käkade lunch tillsammans ute i solskenet, innan vi splittade på oss för lite shopping.
Jag föredrar att gå själv. Pallar inte trampa ut och in ur klädesaffärer!
Mitt mål för dagen var i stället att hitta en scrapbooking butik!
Efter lite felåkningar med tunnelbanan och nästintill behöva ta fram ett förstoringsglas, fann jag en pytteliten affär i en källare!
Lyckan var gjord!!
Jag fick en liten dos scrapbooking i dag oxå :)

2 kommentarer:

Marie-Anne sa...

Lycka till Hege! Håller tummarna för dig (och för vår dotter Lotta som också är där!)

Rumpflugan sa...

Lycka till imorgon. Det fixar du busenkelt.