Sidor

fredag 16 september 2011

Magdas fredagslift v 36

Det är faktiskt inte klokt - men nu är det fredag vecka 37!!!!
37! Fattar ni att innan någon vet ordet av det så är det jul....

förra veckan - 36 då altså, skulel vi lifta denna LO'n hos Magdas:


Jag föll för färgerna och användandet av masker, och det blev denna LO'n från mig.


Jag blev riktigt nöjd!
Jag använt masken miniBrick från Crafts Workshop, inköpt på Scraprooms förra träff. 
Love maskar!!!!
Färgerna är Distress ink Wild Honey, Fired Brick och Tea Dye.
Love Distress Ink!
Papper är från Maja Design (Skall vi ta en fika?).  Love Maja design oxå....
...och Minibokstäver från Andorit och My Little Shuebox.
Looooove minibokstäver...

Ja, inte konstigt jag gillar denna LO'n - när jag ebdast har använt mina favorit saker....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, vilken ljuvlig scraplift du gjort!!!!

Unknown sa...

Åh så fint :)