Sidor

tisdag 20 september 2011

Min nya kompis

Var ute och sprang med min nya träningskompis Forerunner 305 i söndags. Och i går var jag på spinning med honom.

Älskar att se, jämföra och analysera saker, det vet ni som känner mig.
Och här finns det verkligen mera än tillräckligt med data att analysera.

Som att till exempel kolla hur pulsen rör sig under ett träningspass.... Det är väl något som alla och enar funderar över ibland?
Såhär ser min hjärtaktivitet ut under ett joggingpass, respektive ett spinningpass. Har i båda fallen startat och stoppat mätningarna ett tag innan och efter passets riktigta tider, därav den lite loja aktiviteten i början, respective slutet.
Men visst är det kul att se skillnaden på de två träningsformerna?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att du njuter! :) så himla coolt! Vad var den blåa linjen för ngt på den översta kurvan? // Linda

Fred Tihof sa...

Heges bästa kompis nu förstår jag ;-) /Jen

Anonym sa...

Halloj igen... Läste din komentar.. Nu blev ju jag lite nyfiken, vart ligger Scraproom i Hbg? Finns det ng hemsida? :))
// Linda

ps, du som är den kunnigaste jag vet med bloggandet... :)) varför kan jag inte lämna ngn komentar med google-konto? Måste alltid vara "anonym"