Sidor

måndag 26 september 2011

Sjukt härlig helg!

Jag har haft fullt upp och sjuk roligt de senaste dagarna. Så fullt upp att jag knappt hunnit blogga, och jog kommer nog inte orka "blogga ifatt" heller - men ni skall få en liten summering här:
Edit:  Obs - det blev en rätt lång summering... ni behöve rinte läsa allt...

Lördag:
Iväg till Hälsingborg (iförd Malmö FF tröja...) Scrapträff på mässan på Sundspärlan hela dagen. Några inspirationsrunder i mäss-montrarna blev det, men messt scrappade jag.
Delade bord med världens goaste Malin som hade med med sig present till mig, samt Diddi och Anette.

Hastade hem och hann med 20 minuters "förfest " hos PoP innan vi gick på riktig fest hos Irene och Stefan. 
Vi åt ljuvlig mat och drack aningen för mycket vin, och hade riktigt-riktigt roligt.  Vet ni förresten att det latinska ordet för ring är anus???  Eller vilket organ på kroppen som är lika unikt som fingertopparna?

Söndag:
Som ett direkt resultat av den lyckade lördagskvällen började inte söndagen så bra.... Samlade dock ihop mig tillräckligt för att åka tillbaka till Helsingborg för att gå på workshops och shoppa lite scrap.
Workshopsen var jätteroliga!
Shoppingen var jättekul!
Har inte räknat ihopa vad jag shoppade för, och om jag hade gjort det så skulle jag inte skrivit det här (Mats läser ju för Guds skull bloggen.....jag är inte dum eller!!!)

Trodde ni jag skulle vila nu? Ooooonej!
Hem för att fira Robin.
Hade en dryg timme på mig från jag kom hem tills att släkten knackade på dörren.  Efter några timmar med taco, kaffe och snick-snack kunde jag för första gången på några dygn sitta ner i soffan och andas ut ett litet tag.

Sen var helgen slut - men inte det roliga :)  För efter jobb i dag hade jag besök av Anna, Jessica och Agge för en scrapträff.
Det blev inte mycket scrap för min del, jag agerade lärare, inspiratör och millimeter-tomte. Men det var kul i alla fall!

Nu återstår att packa upp och göra i ordning i min scraphörna, och försöka landa alla intryck från helgen.

Inga kommentarer: