Sidor

onsdag 7 september 2011

Testar Picasa

Agge tipsade om ett redigeringsverktyg jag inte testat tidigare. Inget Photoshop precis - men lättanvänt och många kul effekter som man kan använda när man bloggar.
Tack för tipset Agge - och Fatima som "lärt upp" Agge...

Här har ni en gäng kort på mina sötis-tjejer under mitt enda strand-besök denna sommern... Känns rätt så avlägset i dag då det har blåst höststormat och haglat...

Posted by Picasa

Blir aningen smått... jag har ju så massa länkar och annan skit på sidorna i bloggen... får tästa med färre foto nästa gång tror jag... för länkarna stannar där de är ;-)

3 kommentarer:

Malin sa...

Hej Fina Hege! Japp, du får "länka mig" eller vad det nu heter .. :) Kram !

Anonym sa...

Härliga bilder! Själv använder jag bara paint, med resultat därefter (=mindre bra...).

Här är det drygt 30 grader och strålande sol ute. Inne är det bara 29,5. Sitter framför fläkten och gruvar mig för att gå upp på taket och hämta tvätten...
:-)

Annette sa...

Underbara bilder!!

Och tack för infon om kursen, skall genast klicka in där och se om jag kan vara med :) Trevlig helg!