Sidor

torsdag 22 september 2011

Nu är jag upprörd!

Tittade på TV lite i kväll, istället för att scrappa.
Skulle jag inte ha gjort.
Medans scrapbookingen är en befriande form för terapi har tv'n gjort mig upprörd!

Eller vad tycker ni om detta:
En korkad brud har hamnat i Skuldfällan.  Hon gör varje månad av med 3500kr på krogen, och 2000kr på cigaretter.  Ursäkta mig; FATTARDUINTEATT3500+2000=5500.OMDUHADEFIMPATOCHDRAGITNERPÅFESTANDEHADEDUKUNNATBETALASÄKERT5000PÅDINALÅNVARJEMÅNAD!!!!
Hade hon varit blond hade jag kallad henne en dum blondin. Nu var hon brunette, så jag nöjer mig med att kalla henne blåst!

Sen kommer nyheterna: I England fightas 6-7åringar i en bur. Pappan tycker inte alls det är konstigt att hans son kör en Fight-Club-Match inför 250 åskådare....

Jag pllar inte mera. Nu är det säng-reklam på TV. tar det som ett tecken.
Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

helt horribelt bägge två! hon kanske hhade blonda slingor :)
kram