Sidor

söndag 11 september 2011

Vad ett vänligt ord kan göra

Har just gjort klart en LO.
En LO jag har börjat på många gånger den senaste månaden.
En som jag aldrig blivit nöjd med, och sedan stoppat undan.

I kväll tog jag ta i den igen.
Hade tänkt att titlen skulle vara något i stil med "Vårens första strålar", då det var en bild på mig när jag solade på altanen för första gång i år.

Men det gick inte - hur jag än försökte så blev LO'n bara FUL-FUL-FUL!!!!
Så istället blev tiltlen "En riktig FUL layout", och jag skrev lite texter om hur man inte alltid kan lyckas.
Tappade allt scraplust, och gick ner till datorn i stället.

Och det första som möter mig är denna statusen:
(Jag har strukit efternamnen ifall ni undrar varför jag kladdat....)

Visst är hon för skön denna tjejen ?

Nu blev jag glad igen :)

1 kommentar:

Malin sa...

:) .. Krammmmmmmm ;)Ja, jag är nog rätt go trots allt :) ...