Sidor

söndag 1 augusti 2010

Jag kan bäst!!!

Ja, så är det helt enkelt.
Jag kan bäst - eller rättare sagt -Jag är den ENDA som kan vika handdukar i mitt hem. Kan det verkligen vara så oerhört svårt att vika en handduk så den ligger snyggt ovanpå de andra handukarna? Är det för mycket begärt?

Dessutom - om man inte vill ha den handduken som ligger överst i högen - måste man då DRA ut handduken man vill ha och KNUFFA tillbaks den som ligger ovanpå? Är det fysiskt omöjligt att lyfta ut den övre handukken, ta det man vill ha och snyggt lägga tillbaka det andra?

Jag bara undrar....

Troligtvis är detta en av de sakerna i livet som skulle kunne ge mig magsår... Men nu har jag än en gång vikit om handdukarna i skåpet - och skall åtminstone inte behöva göra det igen på de näsrmsta 14 dagarna....

Inga kommentarer: