Sidor

tisdag 10 augusti 2010

Pausmusik # 8

Fyra män var och spelade golf. Tre av männen började prata om sina sönder medan den fjärde mannen gick och betalade för kalaset.
Den första mannen sa:

- Min son är arkitekt, och han är så framgångsrik att han gav sin vän ett hus gratis.

Den andra mannen sa:
- Min son är bilförsäljare och delägare i firman.
Han är så framgångsrik att han gav sin vän en ny Mercedes gratis.

Den tredje mannen, som inte ville vara sämre än sina två vänner, sa:
- Min son är börsmäklare, och han är så framgångsrik att han gav sin vän en hel aktieportfölj.

När den fjärde mannen hade betalat och anslutit sig till den övriga gruppen sa en av männen:
- Vi står precis och pratar om våra söner.  Hur står det till med din grabb?

Den fjärde mannen svarade:
- Min son är bög och jobbar som strippdansör på en gaybar.

De övriga tre tystnade.
- Jag är inte direkt helnöjd med att han jobbar som strippa, fortsatte den fjärde,
 - men han verkar ha det bra ändå. Hans tre senaste pojkvänner har gett honom en villa, en splitterny Mercedes och en aktieportfölj.

Inga kommentarer: