Sidor

söndag 22 augusti 2010

Kändismingel

Var på en riktigt rolig tillsttällning i går. Där kryllade av kändisar! Svenska, utländska, döda (!!!) och påhittade. Aktuella och före dettingar, A och B. You name it.

Jag gjorde ett undantag och tog med mig kompaktkameran i stället för systemaren, och självfallet var inte batteriet laddat i den lilla rackaren - så det blev inte så många bilder. Kommer kanske några flera när jag ser vad andra har fått ihopa.

Först ut är en gruppbild från förfesten.
Från vänster; HKH Prins Daniel, HKH Kronprinsessan Victoria, Janis Joplin, Pink, Tina Turner, Marilyn Monroe och Cruella de Ville. I framkant Björn Borg.


Här är två av arrangörerna - Baby Spice och Sporty Spice


HKH Prinsen, Björn Borg, Marilyn Monroe, BB igen (jag såg inte dubbelt) och Thomas Di Leva

En till Arrangörerna Scary Spice samt prinsen.


En Bondbrud och självastge Cleopatra samspråkar med Lisbeth Salander och Posh Spice.


James Bond och Tiger Woods diskuterar Martinis medan ett par Avatarer nyfiket tittar på.

Svensk Musik-elit var oxå på plats, här reprecenterad av Magnus Uggla, Ola och Carolina af Ugglas.

Di Leva, Magnus Uggla, Madonna och Cruella de Ville

Cleopatra och Ullareds-Kjelle skålar i tändvätska.

Mina favoriter var helt klart Avatarerna som lagt ner oerhört mycket arbete på sin utklädnad. 
Men messt imponerad var jag egentligen över Lisbeth Salander - inte bara var hon lik - men hela hennes rörelsemönster var perfekt. Hon skulle kunna vara standin vilken dag som helst.
Och sen min egen prins såklart, som fick delad förstapris med en av avatarerna för bästa utklädnad :o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Helt underbart :) Avatarerna det lilla jag såg var helt fantastiska.