Sidor

måndag 30 augusti 2010

Som en struts

Jag har i några veckor stuckit huvudet i sanden och låtsat att allt är som det skall med mitt knä. Men när knääet börjar vika sig om jag belastar det på fel sätt är det nog dax att göra något åt saken.

Har därför beställt tid hos idrottsläkarmottagningen (visst låter jag som en elitidrottare när jag skall på ett sådant flott ställe???)
Hade tur och fick tid redan i morgon.  Otur i turen är att jag då kanske får besked om att jag inte får springa Iform-loppet i morgon, men det är en risk jag får ta.

Varför gör alltid min kropp såhär mot mig när jag kommit in i ett riktigt träningsflow?
Jag vill ju dansa Zumba, och gå på alla andra roliga pass.
Och jag bör jogga... men allt detta gör ont.
Spinning funkar. Gör ont i början, men går över när jag blir varm. Hoppas farbror doktorn säger att det är ok att spinna på...
Håll tummar för mig i morgon!!!

Inga kommentarer: