Sidor

söndag 22 augusti 2010

I fredags

I fredags var jag glad... Jag tänkte skriva ett innläg och berätta för er att jag gått ner i vikt och numera ligger på 73,00 kg

Men så glömde jag blogga om det...

Och sen kom fredagskvällen med Tychobiff, vitlöksbröd och feta såser. Och lösgodis och chips och dippa.
Och sen kom lördagen med fest. Där intogs mera mat, efterrätter och gotterier - samt otalliga kalorihaltiga (och alkoholhaltiga) drycker.
Och sen kom söndagen då jag fick göra slut på det godiset som mot alla odds var kvar i skålen fran fredag (och lördagens småätande...) och orkeslös som jag var så blev det pizza till kvällsmat.

Och nu... nu känns det rätt så meningslöst att berätta för er att jag hade gått ner i vikt i fredags morse....

2 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Du är ju underbar. Tychobiff-är det där vi var med Ulrika?
Fortsätt utmaningen. Du kommer omedvetet att fortsätta pressa dig även om du betalat. Jobb imorgon?
Kram

Anonym sa...

vad är tychobiff? är du säker på att du gått upp det som du lyckats gå ner?